Úvod

Tyto Všeobecné obchodní podmínky dále jen „Podmínky“ se vztahují na veškeré dohody o dodávce zboží a služeb od společnosti SmartKey s.r.o. pokud mezi stranami nebyla uzavřena písemná dohoda. V tomto případě se tyto podmínky uplatní pouze v rozsahu, který není v rozporu s uzavřenou písemnou dohodou mezi stranami.

 

Platební podmínky, ceny a dodání

1)      Zákazník nakupuje produkty SmartKey s.r.o. pouze od společnosti nebo z prodejního kanálu s platnou certifikací, která potvrzuje, že je k prodeji a nastavení produktů partner oprávněn.

2)      Veškeré prodeje produktů podléhají platným Podmínkám v době zadání objednávky. SmartKey je oprávněný kdykoliv změnit Podmínky, nové Podmínky budou platit na objednávky zadané po datum uveden Podmínek na webovou stránku společnosti.

3)      Ceník společnosti SmartKey je pouze informativního charakteru v případě změny ceny bude vystavena k objednávce nejdříve cenová nabídka, na základě, které může zákazník provézt závazné objednání produktu.

4)      U objednávek nad 20 tisíc korun může být vyžadována platba 50% zálohy z ceny produktu před zahájením přípravných prací na dodání a instalaci produktů.

5)      K dodanému zboží bude vystavena faktura se splatností 14 dní od data předání produktů nebo díla bez závad. Není-li písemně dohodnuto jinak s konkrétní stranou.

6)      V případě prodlení platby má odběratel povinnost uhradit 2 % ze zbytkové ceny neuhrazené faktury, za každý měsíc od data splatnosti faktury.

7)      Zboží je považováno za objednané pouze v okamžiku zaslaní písemné objednávky na email společnosti nebo poštou na adresu společnosti.

8)      Strany se dohodly že společnost SmartKey s.r.o. si ponechá plné vlastnictví produktů až do doby kdy bude plně uhrazena platba za dodané zboží. V případě poškození zařízení, které je umístěno u zákazníka v provozovně a není plně uhrazeno tedy vlastníkem zákazníka může společnost SmartKey s.r.o. požadovat extra platbu za servis poškozeného zařízení a tento servis účtovat dle servisního ceníku zákazníkovi.

9)      V případě odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka po zahájení prací na objednávce, například, provedené zaměření zakázky, práce na projektové dokumentaci, školení obsluhy, montáž a demontáž. Bude zákazníkovi účtována cena těchto nevratných služeb a vráceno bude pouze zboží v nepoškozeném stavu. V případě poškození produktu bude vypracována studie, která určí rozsah a cenu opravy poškození a cena opravy zařízení bude také započtena do vyúčtovaní nevratných služeb zákazníkovi.

Projektové činnosti a nabídky

1)      Cenové nabídky vystavené společností SmartKey s.r.o. mají platnost 2 měsíce není li v nabídce uvedeno jinak.

2)      Společnost si vyhrazuje právo provézt změnu cen produktů.

3)      V případě že zákazník uhradí zálohu na projekt dle dohodnuté výše je cena produktů pevně stanovená a neměnná nehledě na termínu, kdy zákazník reálně požádá o dodání a instalaci zařízení.

4)      Nedojde-li k uhrazení zálohy ve stanoveném termínu (splatnost faktury) může společnost provézt změnu ceny produktů a o této nové cenně informuje písemně zákazníka vypracováním nové cenové nabídky, zákazník má právo na základě této změny od objednávky odstoupit a nebude mu účtován storno poplatek.

5)      V případě zaměření zakázky v místě instalace před objednáním systému, společnost vystaví fakturu za toto zaměření a dopravu technika do místa zaměření. Tato částka se následně odečte z finální fakturované částky v rámci programu – Zaměření ZDARMA k projektům SmartKey.

 

Servisní partner a prodejce

1)      Servisní partner nebo prodejce „Partner“ se zavazuje že produkty SmartKey s.r.o. bude nakupovat přímo od společnosti SmartKey s.r.o. a bude je prodávat pouze na území, kde jsou produkty SmartKey s.r.o. certifikované.

2)      Partner absolvuje pravidelné školení produktů SmartKey s.r.o. 1x ročně a získaný certifikát umísti tak, aby potencionální zákazník mohl zkontrolovat, že byl proškolen společností SmartKey s.r.o. v jejich produktech.

3)      Partner bude držet minimální zásobu náhradních dílů a v případě dohody bude moci asistovat na servisních zásahách dohodnutých se SmartKey s.r.o. i na výrobcích které nedodával přímo on. Za tuto službu mu bude vyplacena suma odpovídající servisní činnosti přímo společností SmartKey s.r.o., které tuto cenu přenese na koncového zákazníka.

4)      Partner bude provádět zaškolení koncových uživatelů v souladu se znalostmi ze školení společností SmartKey s.r.o. a na základě podkladů a návodů které mu společnost poskytnula.

5)      V případě změny postupu bude Partner informován bez prodlení společností o novém postupu či funkci produktů a Partner je povinen tyto změny akceptovat a dále se podle nic zařídit.

Reklamace

1)      SmartKey s.r.o. poskytuje standardní záruku 24 měsíců. Záruka se stahuje na používání produktů obvyklým způsobem.

2)      Zařízení lze reklamovat zasláním na adresu společnosti s průvodním dopisem nebo si objednat řešení reklamace v místě kde je zařízení instalováno.

3)      V případě posouzení reklamace zařízení v místě instalace zařízení může být účtována cena dopravy do místa kde je zařízení osazeno.

4)      Společnost SmartKey s.r.o. není zodpovědná za následné škody a ušlí zisk, pokud jsou produkty používány v rozporu s těmito pravidly.

5)      Společnost SmartKey s.r.o. v souladu s občanským zákonem má 30 pracovních dní na posouzení a vyřízení reklamace, výsledek posouzení sdělí zákazníkovy písemně.

6)      Společnost neuznává poškození zařízení, pokud je způsobeno užíváním, které není v souladu s produktovým návodem nebo bylo poškozena násilně.

7)      V případě násilného poškození vypracuje společnost technickou zprávu, kterou předá zákazníkovy pro případné šetření policie ČR nebo zákazníkovou pojišťovnou.

Ochrana údajů

Společnost SmartKey s.r.o. se zavazuje že bude s údaji o zákaznících zacházet v souladu s platnými zákony o ochraně osobních údajů.

Vyšší moc

Společnost není jako dodavatel zodpovědná za zpoždění dodávky způsobené okolností, které nemohou být rozumně odvráceny nebo kontrolovány společností („Vyšší moc“) a které zásadně ovlivňují plnění povinností z těchto smluvních podmínek stanovených.

Převod práv v systému SmartCloud

1.       Zákazník, který má vedený svůj účet u společnosti SmartKey může zažádat o převod vlastnických práv k tomuto účtu na jinou osobu pouze písemně. Zpětné převedení práv na původního zákazníka po dokončení procesu převodu je možné pouze s písemným souhlasem nového zákazníka.

2.       Poplatky za vedení služby se přenáší ze zákazníka na zákazníka k datu převodu práv.

3.       SmartKey si vyhrazuje právo požadovat poplatek, pokud je převod práv zákazníka spojen s následnou činností, jako například dodatečné školení obsluhy, přeinstalování zařízení, profilaxe na místě instalace apod.